• Микшерный пульт
  • Оборудование для DJ
  • Moving head

Комплаєнс

ПАТ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ТРАСТОВИЙ БАНК” високо цінує свою репутацію надійної фінансової установи та усвідомлює, що клієнти й партнери Банку очікують чесного, справедливого і неупередженого виконання посадовими особами Банку своїх функціональних обов’язків. Довіра клієнтів ґрунтується на впевненості в тому, що всі послуги надаються з дотриманням основ професійної етики і виконуються згідно з найвищими стандартами якості.

Відповідно до Положення «Про комплаєнс-контроль ПАТ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ТРАСТОВИЙ БАНК”, відповідальним підрозділом за функціонування системи комплаєнс в Банку є Управління комплаєнс-контролю, яке є незалежним підрозділом та підзвітним Спостережній раді Банку.  

Якщо Вам відомі факти порушень у ПАТ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ТРАСТОВИЙ БАНК” законодавства України (у тому числі нормативних актів Національного банку України), етичних норм, неналежної поведінки співробітників банку, що Вас обслуговують, Ви можете проінформувати нас про це.

Банк високо цінує своїх клієнтів та напрацьовану репутацію, тому просить Вас повідомляти про відомі Вам факти порушень шляхом звернення за наступним телефоном: (044) 569-40-90 або надіславши інформацію на електронну адресу сompliance@investtrustbank.com.ua, скориставшись формою Повідомлення [34 Kb] про порушення. Також, Ви можете залишити своє Повідомлення безпосередньо в поштовій скриньці Банку, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Володимирська  45/48.